Consiliul Local a stabilit comisia care va urmări modul de întocmire a documentaţiei necesare organizării licitaţiei publice pentru acordarea contractului contractului de delegare prin concesiune a serviciului de iluminat public prin licitaţie deschisă. Preşedintele comisiei speciale este viceprimarul liberal al Ploieştiului, Iulian Teodorescu.

„Am stabilit o comisie care să pregătească şi să urmărească modul de întocmire a documentaţiei pentru scoaterea la licitaţie a iluminatului public către o firmă licenţiată. Am  ales preşedintele comisiei, în persoana lui viceprimarului Iulian Teodorescu. Această comisie trebuie completată cu şeful Direcţiei Juridice a primăriei, şeful departamentului achiziţii şi cu conducerea RASP“, a declarat Gheorghe Sârbu, preşedintele comisiei de utilităţi publice a Consiliului Local .

Conducerea SGU este hotărâtă să participa la licitaţie pentru acest serviciu din moment ce se ocupă cu asigurarea iluminatului din ianuarie 2013, având licenţă acordată de ANRE.

„Noi vom participa la licitaţie. Este adevărat suntem în proces prin care am contestat decizia ANRSC de a ne respinge acordarea licenţei. Pe data de 24 februarie avem următorul termen. Categoric, vom participa la licitaţie“, a declarat Donald Constantin, directorul Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti.

În realitate, Serviciul de Gospodărire Urbană Ploieşti îndeplineşte, însă, din punct de vedere tehnic, toate condiţiile pentru a desfăşura această activitate, cu personal specializat şi utilaje noi.

Toată povestea a început din august 2013, când Autoritatea Naţională pentru Reglementarea Serviciilor Comunitare (ANRSC) a respins cererea SGU de acordare a licenţei pentru prestarea acestei activităţi, motivând faptul că societatea nu ar fi avut anterior în domeniul de activitate şi acest serviciu. SGU a atacat în instanţă această decizie.